من برگشتمممممم

سلام سلام

خوبین؟؟؟؟

اول پستی)فکر کنم این اولین پستمم تو سال جدید تو این وبلاگه

دوم پستی) امسال ظاهرا سال خوبیهتا اینجاش خدا بقیشم بخر کنه

اصل موضوع:امسالم به هر شکل و روال بود گذروندیم قطار امسالم با سرعت رد شد و رفت مثل همه ی سال های قبلی و فقط خاطرات تلخ و شیرینمون موند

من دوباره با افتخار شدم رتبه یک کلاسمون البته واقعا این ترم سوالا خیلی سخت بودن و از همین تریبون جا داره از تمام معلمین گرامی تشکر کنم بابت امتحانایی که 5 نمرشون از کتاب بود 15 نمرش خارج از کتاب (هرچند همه ی نمره های من سر گیج بازی خودم رفته مثلا سوال گفته نیست من است خوندم یا نصف سوالو جا انداختم و ....)

به هر ترتیبی بود گذشت ولی انصاف نبوددمردد

امروز دومین روز تابستونه و کلی برنامه ریختم واسه این تابستون امیدوارم تابستون خوبی برای همه باشه

پاپستی:آدم تنها مخلوقی است که نمیخواهد همان باشد که هست.

پی نوشت:راستی جام جهانیم شروع شده واقعا ایرانم فوث العاده و فراتر از انتظار بازی کرده تا بحال منکه باورم نمیشد ایران بتونه جلوی ارژانتین پر ستاره اینقدر خوب بازی کنه واقعا دمش.ن گرم گل کاشتن ایشال برم مرحله بعدی اونجاهم خوش بدرخشیم

خدافظ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: زندگی من ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 2 تير 1393برچسب:, | 14:50 | نویسنده : پریشاد |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.